Likmes uz Super Bowl tiešsaistē

NFL pirmo reizi tika atklāta 1920. gadā, bet Super Bowl pasākums nenotika tikai četras desmitgades vēlāk. Uzņēmēju grupa 1960. gadā mēģināja iegūt futbola franšīzes, taču viņi nekad nepārņēma NFL. Tā vietā viņi nodibināja AFL: Amerikas futbola līgu. Dažos nākamajos gados AFL un NFL sacentās par spēlētājiem un faniem. Bet dibinātāji panāca vienprātību 1970. gadā un apvienoja līgas.

1967. gada 15. janvārī notika pirmais Super Bowl turnīrs, kurā piedalījās Kanzassitijas Chiefs no AFL un Green Bay Packers no NFL. Toreiz biļetes tika pārdotas vidēji par 12 dolāriem, un spēle piesaistīja aptuveni 61 000 līdzjutēju. Packers uzvarēja Chiefs ar 35:10. Tas notika Memorial Coliseum, un tas tika uzskatīts par AFL-NFL pasaules čempionāta spēli, un to pārraidīja NBC un CBS. Vēlāk nosaukums tika mainīts uz Super Bowl.

II sezona un tālāk

1968. gadā Packers Super Bowl II spēlē ar 33:14 uzvarēja Oklendas Raiders. Daudzās acīs AFL čempioni nevarēja pārspēt NFL labākos. Vienā no lielākajiem satraukumiem AFL čempione Ņujorkas Jets 1969. gadā uzvarēja Baltimoras Colts (NFL) ar 16:7. Super Bowl popularitāte turpināja augt pēc AFL un NFL apvienošanās. 70. gados uz skatuves dominēja trīs komandas – Dalasas Cowboys, Maiami Dolphins un Pitsburgas Steelers.

Visā Super Bowl vēsturē puslaika komerciālās reklāmas ir bijušas milzīga pievilcība. Sākotnēji šādā izklaidē piedalījās astronauti, militārās mācības un maršēšanas grupas. Laika gaitā tas ir dramatiski mainījies, līdz ar to ir iekļauti tādi izpildītāji kā popzvaigznes, rokgrupas un Brodvejas dziedātāji.

Šī iemesla dēļ Super Bowl reklāmas ir visdārgākās starp televīzijas sporta čempionātiem ASV. Piemēram, 30 sekunžu reklāma 2016. gadā maksāja gandrīz 5 miljonus ASV dolāru.

Par amerikāņu futboluKāpēc Super Bowl ir populārs?Kā likt likmes uz Super Bowl
Aija Zariņa
WriterAija ZariņaWriter
ResearcherMatteo BianchiResearcher
Par amerikāņu futbolu

Par amerikāņu futbolu

Profesionālis Amerikāņu futbols līgu izveido tikai 32 komandu NFL- Nacionālā futbola līga. Vairāk nekā 50% no visām ASV televīzijas mājsaimniecībām skatās NFL čempionāta spēli Super Bowl.

ASV Super Bowl svētdiena ieņem otro vietu pēc Pateicības dienas pārtikas patēriņa ziņā. Reklāmdevējiem ir aizliegts izmantot terminu Super Bowl mārketinga nolūkos. Tā rezultātā uzņēmumi parasti atrod radošus veidus, kā to atsaukties, piemēram, Big Game.

Super Bowl tiek identificēts ar romiešu cipariem, jo futbola sezona ilgst divus kalendāros gadus. Tomēr norises vieta katru gadu var mainīties. Par godu Grīnbejas Packers trenerim Vinsam Lombardi, kurš uzvarēja pirmās divas Super Bowl, čempionāta komandai tiek piešķirta Vinsa Lombardi trofeja.

Komandas

Tikai viena komanda ir uzvarējusi Super Bowl savā mājas stadionā: Tampa Bay Super Bowl LV. Sešas Super Bowl uzvaras ir guvušas gan New England Patriots, gan Pitsburgas Steelers, kas ir visvairāk no visām komandām. Gan Sanfrancisko 49ers, gan Dalasas Cowboys ir izcīnījušas piecas uzvaras.

Zaudējot pa pieciem Super Bowl, New England Patriots un Denveras Broncos dala visvairāk Super Bowl zaudējumu rekordu. Patriots ir piedalījies 11 Super Bowl spēlēs, vairāk nekā jebkura cita komanda. Dažām komandām, piemēram, Klīvlendas Browns, Džeksonvilas Jaguars, Hjūstonas Texans un Detroitas Lions, vēl nav jāpiedalās Super Bowl.

Par amerikāņu futbolu
Kāpēc Super Bowl ir populārs?

Kāpēc Super Bowl ir populārs?

Pēc legalizācijas tiešsaistes sporta derību vietnes vairāk nekā 50% ASV štatu Super Bowl likmes sasniedza rekordaugstus līmeni 2021. gadā. Likmes uz sporta tiešsaistes turnīriem ir tikpat vienkārši kā atvērt lietotni viedtālrunī. Miljoniem cilvēku veic likmes tiešsaistē mobilajām ierīcēm draudzīgās sporta totalizatoros.

Tomēr ne tikai sporta derību operatoru peļņa. Viņi iegulda tik daudz mārketinga jomā, lai mērķētu uz pieaugošo sporta līdzjutēju skaitu, kuri nekad nepalaiž garām mačus starp, piemēram, Sinsinati Bengals un Losandželosas Rams.

Bukmeikeru mārketings pieaug ar katru dienu, un pēkšņā sporta derību legalizācija valstī ir ļāvusi sporta totalizatoriem reģistrēt milzīgu klientu bāzi. Super Bowl 56 ir jaunākā iespēja azartspēļu pakalpojumu sniedzējiem pārdot sevi dedzīgiem spēlētājiem.

Cenšoties konkurēt par klientiem, bukmeikeri piedāvā neatvairāmas akcijas bonusu veidā. Spēles popularitāti ir veicinājusi arī bezmaksas likmju pieejamība, demonstrācijas spēles un papildu kredīti sporta līgu likmēm.

Kāpēc Super Bowl ir populārs?
Kā likt likmes uz Super Bowl

Kā likt likmes uz Super Bowl

Tuvojoties Super Bowl sezonai, tiek paziņotas pirmās divas komandas, un sporta totalizatori sāk izlaist savas rindas. Šīs līnijas nav fiksētas vai galīgas. Sporta derību operatori nodrošina visu iespējamo derību iespējas un piešķirt koeficientus sporta turnīru sarakstam.

Likmes uz uzvarēt superkausu var mainīties līdz brīdim, kad sākas notikums. Kad izredzes ir noteiktas par labāku cenu, ieteicams tās ņemt tieši pirms līnijas kustības.

Likmju veidi

Ir daudz veidu, kā likt likmes uz Super Bowl:

  • Kopējais apvienotais rezultāts
  • Kura komanda uzvarēs spēli (Moneyline)
  • Komanda, kas sedz punktu, izplatās
  • Izklaidējoši rekvizīti
  • Vairākas likmes uz vienas slīdēšanas (Parlays)

Spēlētāji var likt likmes uz nākamo NFL notikumu vai veikt derības spēles gaitā (spēles vai derības tiešraidē). Moneyline ir vispopulārākais veids futbola likmes. Spēlētājiem vienkārši ir jāizvēlas komanda, kas uzvarēs Super Bowl.

Tiešā likme ir balstīta uz NFL izredzēm. Jebkurš uzticams tiešsaistes bukmeikers Superbowl koeficients tiek izcelts kā Sinsinati Bengals +105, Losandželosas Rams -115 utt. Negatīvā zīme (-) vienmēr tiek izmantota izlasei, savukārt pozitīvā zīme (+) vienmēr tiek piešķirta mazākajiem spēlētājiem.

Viens no tūlītējiem maksājumu metodes tiešsaistes sporta totalizatoros ir kriptovalūta. Izņemšana var aizņemt kādu laiku, it īpaši, ja katrs uzvarētājs mēģina izņemt naudu. Vissvarīgākais ir tas, ka spēlētāji nedrīkst likt vairāk, nekā viņi var atļauties zaudēt. Ieteicams likt likmes uz nelielām summām vairākas reizes, nekā vienā reizē izlikt ievērojamu summu.

Kā likt likmes uz Super Bowl
About the author
Aija Zariņa
Aija Zariņa
About

Aija Zariņa, lepna latviete ar izpratni par tehnoloģijām un spēlēm, ir kļuvusi par neaizstājamu eksperti tiešsaistes kazino lokalizācijas jomā. Apvienojot mīlestību pret savu dzimteni ar dinamisko digitālo spēļu pasauli, viņa ir tilts starp tradicionālo Latviju un mūsdienīgu tiešsaistes kazino pasauli.

Background (in Latvian): Dzimusi gleznainajā Cēsu pilsētā, Aija izaugusi Latvijas bagātīgās vēsturē un tradīcijās. Viņas sajūsma par tehnoloģiju un kultūru krustpunktu noveda pie Digitālā medija studijām Rīgā. Iepazīstoties ar plašo tiešsaistes spēļu pasauli, viņa saskatīja nišu kaz

Send email
More posts by Aija Zariņa

Jaunākās ziņas

Ultimate Super Bowl derību ceļvedis, lai sagatavotos
2023-03-08

Ultimate Super Bowl derību ceļvedis, lai sagatavotos

Pēc tam, kad 2022. gada spēle pārsniegs visus iepriekšējos rekordus, 2023. gada Super Bowl turnīrā būs derēs daudz naudas. Iepriekšējo reizi Super Bowl LVI turnīrā Losandželosas Rams uzvarēja Sinsinati Bengals ar 23:20.