October 31, 2023
Kimas Kardašjanas zīmols SKIMS ir noslēdzis vairāku gadu sadarbību ar NBA, WNBA un ASV Basketbolu, padarot SKIMS par šo organizāciju oficiālo apakšveļas partneri. Darījums ietver palielinātu mediju ekspozīciju līgas platformās un virtuālās reklāmas tiesā nacionālo raidījumu laikā.
SKIMS, kuras vērtība nesen tika novērtēta 4 miljardu dolāru vērtībā, ir paplašinājusi savu piedāvājumu, iekļaujot vīriešu kolekciju. Kolekcija tika izdota, piedaloties NBA Visu zvaigžņu spēlējošajam Šai Džildžeusam Aleksandram. Partnerības ietvaros SKIMS un NBA plāno sadarboties tādos paraksta pasākumos kā NBA Visu zvaigžņu nedēļas nogale un sezonas atklāšanas turnīrs decembrī.
Kopš izlaišanas 2019. gadā, SKIMS ir izaudzis no formas tērpu piedāvājuma līdz atpūtas apģērbam, tostarp pidžamām un sporta biksēm. Jūlijā SKIMS noslēdza 270 miljonu ASV dolāru finansējuma kārtu, kuru vadīja Wellington Management.
Noslēgumā jāsaka, ka partnerība starp SKIMS un NBA, WNBA un USA Basketball nostiprina SKIMS kā vadošā apakšveļas zīmola pozīcijas. Palielinoties plašsaziņas līdzekļu ekspozīcijai un sadarbībai svarīgākajos pasākumos, SKIMS ir gatavs vēl vairāk paplašināt savu sasniedzamību un ietekmi šajā nozarē.
Matteo "Teo" Bianchi, slavēts kā BettingRanker "Data Dynamo", ir sporta entuziasta un skaitļu cienītāja būtiskā kombinācija. Viņa rūpīgā izpēte nodrošina, ka derību slēdzēji vienmēr ir soli priekšā, padarot viņu par platformas stūrakmeni.