Sporta totalizatori piedāvā vairākas likmju iespējas Kabaddi spēlētājiem, piemēram, spēles likmes, handikapa likmes, puslikmes, virs/zem un live derības.
Match
Pamata mača likmē spēlētājs uzliek likmi komandai, kura, viņaprāt, uzvarēs divu 20 minūšu spēles periodu beigās. Spēlētājs var likt likmes arī uz labākais tiešsaistes bukmeikers par to, vai turnīrs beigsies neizšķirti. Derību slēdzēji var arī likt likmes uz papildlaiku, kas ir reta parādība, un tam būs dāsnas likmes.
Handikaps
Ja komanda ir labvēlīga, lai uzvarētu Kabaddi derībās, sporta bukmeikers tiešsaistē var ieviest handikapu. Ar piecu punktu handikapu no uzvarētājas komandas rezultāta tiek atņemti pieci punkti, ja tā ir labvēlīgā komanda. Ja derības tiek liktas uz komandu, kura uzvarēs mazākā mērā, likmes slēdzējs uzvar, ja šī komanda būtu uzvarējusi pēc piecu punktu pievienošanas šīs komandas rezultātam.
Puse
Ja spēlētājs uzliek likmes uz pusi spēles, viņš veic likmi. Persona var likt likmes uz to, kura komanda uzvar katru puslaiku. Ja komanda ir pazīstama ar nogurumu pirms visa mača beigām, likmes uz pusspēli var palielināt šīs komandas izredzes uzvarēt likmi.
Priekšlikums
Prop likmes ļauj spēlētājam likt likmes uz konkrētiem spēlētājiem vai rezultātiem, piemēram, kura komanda ir pēdējā, kas gūst vārtus. Kabaddi rekvizītu likmes ir jautrs veids, kā pievienot likmēm azartu.
Virs/Zem
Pamata pār/zem sporta derībās spēlētājs uzvar, ja pareizi prognozē, vai tirgus ir pareizs. Piemēram, ja tirgus prognozē, ka abu komandu kopējais punktu skaits ir 70, spēlētājs sver, liekot pats savu likmi.
Ja spēlētājs domā, ka kopējais punktu skaits būs vienāds ar 70 vai mazāk, likmes veicējs veiks likmes Under. Ja spēlētājs uzskata, ka vērtība būs lielāka par 70, viņš veic likmes Over. Pārsniegšanas/mazāk likmju likmju iespējas atšķiras un var ietvert komandu reižu skaitu, gūto punktu skaitu un pārkāpumus.