Ziņas

October 31, 2023

Sporta tiešraides satura nākotne: paplašināšana ārpus tiešraides, lai apmierinātu digitālo mediju daudzuzdevumu prasības

Aija Zariņa
WriterAija ZariņaWriter
ResearcherMatteo BianchiResearcher

Ievads

Nākamās paaudzes jaunākās televīzijas tiešraides sporta televīzijas fani iesaistās digitālā daudzuzdevumu darbībā, kas prasa izveidot īslaicīgāku ar sportu saistītu saturu, lai saglabātu viņu interesi. Nozares vadītāji atzīst šo vajadzību, un gandrīz 80% uzskata, ka sporta saturam ir jāpaplašina ne tikai tiešraides sporta pārraides un pārraides.

Sporta tiešraides satura nākotne: paplašināšana ārpus tiešraides, lai apmierinātu digitālo mediju daudzuzdevumu prasības

Sporta tiešraides satura nākotne

Saskaņā ar 150 vadītāju aptauju, ko veica Altmans Solons, 74% nozares vadītāju uzskata, ka sporta tiešraides saturs tiks piepildīts ar citu mediju pieredzi. Tas varētu ietvert labāku statistiku, jaunas visaptverošas funkcijas, personalizētu saturu, fanu lojalitātes funkcijas un saistītu formātu, piemēram, spēļu, aplādes un ziņu, apvienošanu.

Digitālo mediju daudzuzdevumu izpildes pieaugums

Digitālo mediju daudzuzdevumu veikšanas paradumu pieaugums ir acīmredzams: 57% patērētāju regulāri pārlūko internetu, 50% izmanto sociālos medijus, 43% sūta ziņapmaiņu cilvēkiem un 31% pasūta pārtiku. Tiek prognozēts, ka jo īpaši jaunāki sporta tiešraides skatītāji prasīs vēl vairāk, jo viņu vairākuzdevumu uzvedība saasinās.

Obligāts nosacījums daudzplatformu satura pieredzei

Ziņojuma autori uzsver, ka jaunākas kohortas tiešsaistē pavada 1,5 reizes vairāk stundu nekā vecākas paaudzes. Tas uzsver nepieciešamību sporta medijiem nodrošināt daudzplatformu satura pieredzi, lai apmierinātu jaunāko skatītāju vēlmes.

Sporta maksas izmaksas

Tā kā sporta maksas par TV tīkliem un straumēšanas platformām turpina pieaugt, sarunas par sporta tiesībām kļūst konkurētspējīgākas. Piemēram, ir paredzēts sākt jaunu NBA sporta tiesību sarunu kārtu, kurā vēsturiskie televīzijas operatori ESPN un Turner tīkli vēlas izteikt agresīvus priekšlikumus, lai cīnītos pret pieaugošo konkurenci no Apple TV+, Amazon Prime Video un saglabātu lielo sporta īpašumu. Tiek prognozēts, ka sporta honorāri NBA pārspēs jaunus rekordus.

Secinājums

Digitālajā laikmetā pieprasījums pēc īslaicīga sporta satura pieaug, jo jaunāki sporta tiešraides skatītāji izmanto digitālo daudzuzdevumu darbību. Lai atbilstu šim pieprasījumam, sporta plašsaziņas līdzekļiem ir jāpaplašina ne tikai tiešraides sporta pārraides, bet arī jāiekļauj citi plašsaziņas līdzekļi. Turklāt digitālo multivides daudzuzdevumu pieauguma dēļ ir nepieciešams nodrošināt daudzplatformu satura pieredzi. Turpinot pieaugt sporta nodevām, sarunas par sporta tiesībām kļūst konkurētspējīgākas, uzsverot nepieciešamību TV tīkliem un straumēšanas platformām izteikt agresīvus priekšlikumus vērtīgu sporta īpašumu saglabāšanai.

About the author
Aija Zariņa
Aija Zariņa
About

Aija Zariņa, lepna latviete ar izpratni par tehnoloģijām un spēlēm, ir kļuvusi par neaizstājamu eksperti tiešsaistes kazino lokalizācijas jomā. Apvienojot mīlestību pret savu dzimteni ar dinamisko digitālo spēļu pasauli, viņa ir tilts starp tradicionālo Latviju un mūsdienīgu tiešsaistes kazino pasauli.

Background (in Latvian): Dzimusi gleznainajā Cēsu pilsētā, Aija izaugusi Latvijas bagātīgās vēsturē un tradīcijās. Viņas sajūsma par tehnoloģiju un kultūru krustpunktu noveda pie Digitālā medija studijām Rīgā. Iepazīstoties ar plašo tiešsaistes spēļu pasauli, viņa saskatīja nišu kaz

Send email
More posts by Aija Zariņa
ThunderPick
Bonuss 2000 USD

Jaunākās ziņas

Ienirstiet aizraujošajā: Kīnlendas gaidāmās Doubledogdare Stakes izvēles
2024-04-18

Ienirstiet aizraujošajā: Kīnlendas gaidāmās Doubledogdare Stakes izvēles

Ziņas